dinsdag 2 oktober 2012

Bonnetje

3 oktober

HALLO, HALLO!!!

Je verliest mij.... HALLOOOOOO... Nou daar gaat dan je, als-het-niet-goed-is-mag-je-het-ruilen-garantie!!

Hij kocht die stapel planken en nog een boormachine en een zaag. (dat weet ik want dat stond op mijn buik geschreven)

Was zeker van plan een nieuwe kast of zo te maken?? Ja een tuinbank zal het zeker niet geweest zijn in deze tijd van het jaar.

Ik ontmoete hem trouwens pas nadat de kassière me had afgescheurd en aan hem had gegeven. ZE ZEI NOG ZO... DIT IS UW GARANTIE BEWIJS MENEER!

Maar ja, hij frommelde me in zijn zak, zei tot ziens en gooide alle spullen in de auto. Bij het uitladen kon ik een beetje naar buiten kijken vanuit die zak, en toen dwarrelde ik naar beneden.. tussen de blaadjes.

Ik heb dus nog geroepen, maar hij hoorde het niet. Nou ik hoop dat die boormachine goed is, want terug brengen of ruilen kan dus NIET meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten