zondag 21 oktober 2012

Tannis

21 oktober

(neem een hete aardappel in de mond en lees hardop voor)

"Zeg kaerel heur jij niet om een tannisraket  te zitten?"
"Nou je het zegt kaerel, inderdaad!"
"Maar heur jij ook niet om zo'n ballen weg slaan ding te zitten?"
"Sodemieters kaerel je hebt gelijk, wat is er toch gebeurt gisteravond?"

"Ik kan me nog vaag iets herinneren van die twee, dat ze een balletje gingen slaan. Even een potje tannis op de baan binnen."
"Ja inderdaad, en daarna namen ze nog zo'n goud gele rakker aan de bar."
"Nou het bleef er niet bij één, geluf ik..... 'k heb werkelijk geen idee hoeveel ze op hadden, maar dat ze een stevige kater gekweekt hadden, was overduidelijk.
"Ik denk niet dat ze er vandaag nog achter gaan komen dat ze ons verloren zijn.
"Kaerel we moeten ons er denk ik maar bij neer leggen dat we die twee nooit meer tannis zullen zien spelen... ach ze bakte er toch niet van!"

2 opmerkingen: