dinsdag 16 oktober 2012

warrig bolletje wol

16 oktober

Dus u wilt weten wat ik hier doe??? Hier midden in de dierentuin???
Nou ik heb dus werkelijk geen idee.
Ik zat eerst in een zakje met nog meer draadjes, en toen werden zij gebruikt voor een borduur werkje, en ik lag op tafel, en toen zat ik in die broekzak, en werd ik heel nat en draaierig maar het rook wel lekker fris. Ja en toen lag ik nog een keer op een plank tussen boeken en toen weer in een jas zak.....
Kunt u er nog een touw aan vast knopen?? Ik niet meer. ik ben op zoveel plekken geweest dat ik niet eens meer weet hoe ik hier in de dierentuin gekomen ben???
Maar één ding weet ik zeker. Als ik dan zo nodig in de dierentuin op de grond moet liggen dan had ik liever in de buurt gelegen  van de olifanten, dan had ik tenminste nog een bijzondere plek op mijn lijstje erbij kunnen zetten.

1 opmerking: