dinsdag 27 november 2012

Roze koeken

27 november

Eigenlijk vind ik mezelf wel een erg mooie verpakking! Vind je ook niet?
Nou zie nou zelf... Helder plastic zodat je goed kan zien wat er in mij zit,
en dan nog voor ieder product een apart vakje, en nog wel een rond vakje ook!

Nou ik vind me zelf erg mooi, en toen die 4 roze koeken in mij zaten vond ik mezelf nog mooier, want roze is echt helemaal mijn kleur moet je weten.

Als je dan in zo'n plastic fabriek gemaakt wordt en vervolgens dan van die prachtige roze kanjers in je mag hebben, nou dan heb je het als verpakking echt gemaakt hoor. 
Alleen dan  die sticker die had wel wat meer uitstraling en klasse mogen hebben, maar ja dat heb je met een huismerk. Prima kwaliteit hoor, maar dan gaan ze wel bezuinigen op het stickertje!!! Simpel fotootje, huismerk naam erop, klaar.

Maar goed je ziet het ik heb mijn glorie dagen gehad. Alle glamour is er vanaf voor mij. Mijn verpakking gescheurd, zelfs de sticker, en al het roze is uit me gehaald, en nu gedumpt in het park!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten