donderdag 13 december 2012

Geur dingetje

13 december

U had mij vast al herkend... Inderdaad ik ben een geur dingetje.
Zo'n stukje papier met zo'n luchtje eraan waar van je denkt; waar ken ik die geur toch van?? Het is geen lavendel, of rozemarijn, nee ook geen dennengeur, nee het is.......????

Nou ik zal u uit de droom helpen. Het is iets chemisch dat ze op ons spuiten als we net gestanst zijn uit grote vellen papier. Dan doen ze nog zo'n touwtje eraan, en dan gaan we naar de autowasstraten in het hele land!! Als je auto dan weer helemaal schoon is krijg je mij cadeau gratis en voor niks. Voor een geweldige frisse geur voor IN de auto, want als de buitenkant mooi blinkt moet de binnenkant ook lekker ruiken...

Alleen u ziet dat niet iedereen blij is met de geur die ik verspreid!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten