zondag 23 december 2012

Prijskaartje

23 december 

Nou ik heb je toch een verhaal te vertellen...
Ze zocht dus gistermiddag nog even iets leuks voor het stappen s'avonds.

Ze was al drie keer langs ons heen gelopen en en ja hoor eindelijk pakte ze ons snel uit het rek liep het pashokje in en trok het truitje  aan.
Nou het zat prima, dat moet ik toegeven, en nam ons dus mee naar huis.

Waarschijnlijk had ze echt haast want ik zag haar in de douche verdwijnen en even later werden het truitje en ik dus aan getrokken... Nou kan ik me voorstellen dat het niet de bedoeling was dat ik ook mee uit ging, maar goed ze schoot na haar make up en haren föhnen de deur uit.

Ik kan je vertellen het was en top avond!! Eerst gezellig uit eten. Toen de kroeg in, en daarna nog even de disco in. Ik moet eerlijk bekennen ik had de avond van mijn leven. Toen was daar de wat wankele terug reis naar huis en voelde ze me eindelijk kriebelen in haar nek....

Je snapt dat ze nou niet echt blij was toen ze ontdekte dat ik de hele avond aan haar nieuwe truitje had rond gebungeld. Snel trok ze me van het lusje af en gooide me hier op straat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten