zaterdag 29 december 2012

Vuurwerk?

29 december

 sorry, Sorry, Sorry!

Ik weet het, ik weet het. Ik mag hier nog helemaal niet zijn. Maar ja, dat had ik dus niet in de hand hè!

En zeg nou zelf, stel dat je mij gisteren ook gekocht had en wist dat ik de mooiste kleuren en fonteinen de lucht in kon blazen, dan had je waarschijnlijk precies het zelfde gedaan met mij.

Gisteravond werd ik dus al ontdaan van plastic en werd mijn lontje vrij gemaakt. Trots liepen de jongens met mij naar buiten en op deze mooie open plek staken ze dus mijn lont aan.

Ik heb zeker 40 seconden staan gieren en spuiten.... De mooiste kleuren fonteinen kwamen één voor één te voorschijn.

Toen was het hele feest voorbij en liepen ze verder.

Ik kan u nu mijn verhaal vertellen omdat Zij mij heeft opgepakt, heeft geluisterd naar mijn verhaal, en mij daarna heeft weg gegooid. 
Daardoor kan ik nu ook tegen u zeggen; Geniet van ons vuurwerk. Wens elkaar het allerbeste voor het nieuwe jaar en gooi daarna al ons afval in de afvalbak!!! Dat is niet alleen beter voor het milieu, en voor een schone omgeving, maar ook veiliger voor iedereen!


1 opmerking:

  1. O wat lees ik je blog toch telkens met veel plezier E*! Ben telkens benieuwd wat je NU weer gevonden hebt. Vandaag ligt er overal genoeg voor een heel jaar denk ik! Happy 2013!

    BeantwoordenVerwijderen