dinsdag 15 januari 2013

Goedemorgen

15 januari

Goedemiddag,
"Fijn dat u mij gevonden heeft. Ik lig hier nu al even en begon het toch wel wat koud te krijgen."
"Zoals u ziet ligt de sneeuw echt overal, en deze ochtend in de vroege dus ook."
"Het moet zo'n uur of 6 geweest zijn toen hij vertrok van huis. Geen tijd meer voor de boterham, en een goed glas melk."
"Nee, snel pakte hij mij mee en liep naar de schuur, alwaar hij zijn fiets pakte, en probeerde weg te rijden. U begrijpt dat dit niet makkelijk was. Zeker niet toen hij ook nog probeerde zijn ontbijt, daar bedoel ik dus mijzelf mee, wilde nuttigen."
"Al slingerend, glibberend, en glijdend vervolgde hij zijn weg richting zijn werk."
"Ik weet niet waar hij werkt want zover ben ik dus niet gekomen. Zijn ontbijt was op en al slingerend langs de afvalbak deed hij een poging mij daarin te gooien."
"U ziet die bak heb ik niet gehaald. Ik hoop dat hij zonder problemen op zijn werk is gekomen." 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten