dinsdag 16 april 2013

Feest poster

16 april

Weken heb ik dus gehangen op die lantarenpaal.
Iedereen kon op mij lezen dat er een feest zou komen.
Eigenlijk is het hangen op die mooie markt met dat mooie stadhuis al een feestje op zich.
Mensen lopen hier af en aan,en dan die markt!! Al die mensen die kletsen roepen en kopen. 
Een feest, een feest!!!

Maar nu is het even geen feestje meer.... 
Door de regen werd ik nat en begon ik toen het droog werd te scheuren. 
Ook de wind zorgde ervoor dat ik niet meer mooi vast aan die paal zat.
En vanmorgen liep er iemand langs. Pakte een los stukje van mij en rats daar lag ik op de grond.....

Het feest is over voor mij. 
Al hoewel ik nu in het oud papier lig, dus wie weet wordt ik wel weer een ander poster? Kan het feestje opnieuw beginnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten