zondag 14 april 2013

Gouds koekje en één gast verhaal


14 april

Ze zaten even lekker op het terras, op deze mooie dag. Lekker in de zon, en daar hoort een kopje koffie bij.
Natuurlijk met een echt Gouds koekje, dat is genieten. Jammer alleen dat ik van het schoteltje waaide en niemand dat in de gaten had....
Ik ben tenslotte een beetje een collectors item!! Want de opdruk die ik nu heb is voor deze maand actueel, maar over een ruime maand hebben mijn soort genoten weer de gewone zo-zien-we-er-altijd-uit-verpakking.
Dank u wel dat u mij opraapte, ook namens de koningin, en de nieuwe koning!!






Oh wat liggen wij hier fijn,
zo mooi op een plein.
Misschien nog wat chips,
en nog wat spareribs.
Dan is het helemaal leuk,
en dan zijn wij een peuk.

geschreven door Hub.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten