vrijdag 12 april 2013

Ring en één gast verhalen.

12 april
Ring
van koper
voor vastzetten van
buizen, pijpen en meer
eenbouwenreparatieding 





Treinkaartje

Hallo? HALLO!?
Hoort iemand mij wel? Ja, jij daar! Wil jij mijn levensverhaal horen?
Het meisje dat mij zag keek mij verbaasd aan en ging bij mij op de grond zitten en zei:’Oké, begin maar met vertellen ik heb de tijd.’ Treinkaartje:’Hallo ik ben het treinkaartje, bestemt voor de reis van Gouda naar Rotterdam Alex. Ik ben afgedrukt uit de treinkaartjesautomaat, en ben daarna in de jaszak van een oude vrouw gestopt. Helaas ben ik uit haar zak gevallen en nu lig ik hier op de grond, misschien wel tien keer vertrapt. Niemand hoorde mij schreeuwen, tot nu. Dus lief klein meisje, kan jij mij in de prullenbak daar verderop gooien?’ Waarop het meisje antwoordde:’Lief klein treinkaartje, hier zo alleen op straat. Heeft de moed niet op gegeven en toch met iemand gepraat. Lief klein treinkaartje het is me een eer, ik gooi je hier in de prullenbak en misschien tot de volgende keer!

geschreven door Annemiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten