vrijdag 19 juli 2013

Vakantie!!

19 juli

Het gebeurd me niet vaak maar bij dit afval kreeg ik toch echt een vakantie gevoel...... Was het de watermeloen of de afbeelding van de Big Ben??

De vrolijke kleuren dan misschien???

O nee ik weet het al het is gewoon vakantie en het zonnetje schijnt...

Ik pak het pakje op en gooi het met een vrolijke zwaai in de papierbak, en lachend doe ik de klep dicht


Ik wens iedereen een hele fijne zomervakantie.
Geniet van de zon, de natuur, en alles waar je van genieten kan. 
Kijk eens om je heen als je op een strandje of op de camping bent, maak een leuke foto van afval en gooi het met een glimlach op je gezicht weg. 

Stuur mij gerust je foto toe dan schrijf ik er een verhaal bij. Natuurlijk mag je er ook zelf een verhaal bij schrijven.

O ja, dit blog gaat gewoon door hoor in de vakantie!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten