zaterdag 8 maart 2014

Een heleboel gast verhalen!!! van Sesam!!!

8 maart

Gisteravond was ik te gast bij de XL groep van stichting Sesam in Montfoort!
http://www.stichtingsesam.nl/sesam_groepen.html

Met een groep van zes jongeren, drie begeleiders, vuilniszak en afvalgrijpers hebben we Montfoort weer een stukje schoner en mooier gemaakt!
Natuurlijk hebben we veel foto's gemaakt en terug in de kantine kwamen de verhalen los!!!
Vandaag dus en heleboel verhalen en foto's om te lezen en te kijken.
De jongens en meiden van Sesam heel erg bedankt voor deze leuke avond en al jullie afvalverhalen!!!



Hallo ik ben een strontdoekie
Ik ben uit de lucht komen vallen
Alle bruine strepen zijn al van mij afgewaaid
In de bosjes bleef ik alleen achter

bedacht door Harm en een beetje hulp van Ralph!


Rat had zin in chips
voor de feestdagen
Hij at hem helemaal leeg
en liet het zakje achter

Bedacht door Harm



Oké ik ben een bandje
Ik hing aan het handje
Nu lig ik los
En is mijn eigenaar de klos
Want zonder bandje geen bier
Dus voor hem geen plezier.

Bedacht door Maria en Ralph



Een rare dop
Rond en wit
Ik weet niet waar hij voor is
Eenzaam in een hoekje
Ligt hij in het donker
Nu is hij weggegooid

bedacht door Emeka

Zo morgen nog een heleboel verhalen van de XL Groep van stichting Sesam!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten